1 september

Att jag är vaken den här tiden är egentligen lite undligt.
jag är ledig i dag och kan sova hur länge jag vill,
men ist hoppar jag upp och tar tåget klockan 08.03 till lingbo.
ska tillbringa min dag där :)
hoppas vädret blir lite bättre bara, ska gå ut på smhi och kolla
vad det blir för något. Väskan är iaf packad och maten ska straxt ner den oxå.
känns lite knas att vara uppe den här tiden, mer än en hel timme tills tåget går,
men ska knalla ner till ettans buss runt tio över 7.

Jag har lärt mig att man inte ska lyssna på en massa folk hela tiden
om vad dom säger. i detta fall har det varit meningslöst.
men jag lyssade inte och följde mitt hjärta så som jag hade uppfattat det,
och jag trivdes med det. Lyssna alldrig på någon du inte är riktigt säker på.


har varit i lingbo hela dagen. otroligt roligt och jag lär mig massor och kommer även
göra det fram över (: en otrolig möjlighet jag har till att kunna utveckla mig i både
ridning,skötsel av hästar och en del ung hästar att rida.
jag är nöjd med det val jag gjort, att jag åkte dit första gången i sommar
och kollade hur det var. jag stortrivs alltså. red först ut på zappo uppför backarna
och sedan fick han sig ett bad efter som dom skulle komma och kolla igenom han idag.
men när vi sedan satt där och vantade så tog anna fram kalenderna och vad står det?
jo 2 sep och inte första. så han var ju riktigt snygg i dag. men stackaren
fick stå inne hela dagen för att han inte skulle skita ner sig, me runt 4 kom han tillslut ut.
anna och jag red även ut på aragorn och casablancka, och jag verkligen gillar aragorn.
älska hästen <3 mocka och gjorde klart stallet sen så åkte jag hem vid 17.19 tåget till gävle igen.
en lång dag har det varit, riktigt trött nu, jäspar oavbrutet.

när jag kom hem till lägenheten så blev de mat direkt och sen så har jag varit iväg och handlat
lite också. och gud va dyrt det är med mat, jag dööör. men mat måste jag ju ha så pengar går det.
skola i morgon fram till lunch sen är vi lediga, åker då med 14.10 tåget till lingbo igen, är med när massören kommer och känner igenom zappo. får se vad dom säger. sen så rider jag nog en häst med :) aragorn tror jag
anna sa idag :) sen så blir det 7 tåget till gävle i igen, gud va dagen blir lång, men det är kul. äntligen har jag något att göra på dagarna efter skolan.


måste nog i väg på bibblan i morgon med och låna mig en flora bok, vi ska ju göra ett fotografiskt helbarium :/
men det är bara att göra det och se glad ut.

det är helt sjukt hur någon kan få mig att må så här bra (:
Jag vet att det är rätt när jag pratar med dig och jag känner mig
så dum att du ska måste bevisa att det verkligen är du för mig.
just i de svåra stunderna på dagen tänker jag på dig och
det blir genast mycket bättre ♥

ha det bäst, god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0