16 september

ännu några dagar har gått och jag har vart i lingbo en massa dagar
och trivs där verkligen med folket och med hästarna och stallet.
aragon har blivit troligtvis sparkad så han är verkligen halt, trist med tanke på att emma
skulle ha med han på träning nu i veckan. men men.
i går hade jag praktik där, red först ut på zappo en bit och sen en stund på volten,
han blev faktiskt riktigt fin mot slutet och då jag kom ner i sadeln riktigt.
mycket säte på den hästen man måste rida med.
sen tog vi hem Theodore som jag först friserade och sedan longera anna honom.
när emma kom hem åt vi först middag och sedan åkte vi med tåget till ljusdal.
jag måsta hämta lite grejor, sen tog vi moppen upp till stallet och hälsa på hästarna en sväng :)

nu blir det idol och jag måste plugga, inlämning i morgon.
KLAR, kan ni fatta de kan iaf jag, så mycket som jag hade kvar tidigare i kväll att göra,
men har suttit sen jag kom hem hela tiden nu, det är bara att bestämma
sig har jag kommit fram till. skola i morgon, ska kolla om jag kan ta 2
tåget till lingbo så jag kan följa med dom på träning i säderhamn på kvällen :)
hoppas hoppas, annars går jag nog ändå, haha.

10-11 oktober blir det träning hos ella-karin ska ta med mig millan och anna ska
låna dee dee. roligt. sen så hoppas jag på dressyr träning den 2-3 med millan också på beråkra gård
som sigrid och helena har, ska prata och bestämma mig i morgon, hoppas det går som jag vill ha det :)

gos natt, ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0