18 september

vaknade i lingbo vid 8, åt frukost och gick sedan ut till
stallet med anna, tog in Navada och frisera hennnes man lite,
sånt som jag absolut inte är så bra på, men de blev bra det med.
tog tåget hem så jag var hemma i ljusdal vid 12, åkte upp till stallet
och red först millan på volten, gick super bra verkligen, någon tävling framöver kanske?

stanna kvar i kurrbo över kvällen och hade lite mys med anna och linda
och såklart tvillingarna och charlie innan dom somnade.
trevligt. sitter hos farmor nu, har varit i väg och städat på morgon med och åkte hit upp efter de,
farmor fyllde ju år igår men kunna ju inte åka upp då, så är här på fika nu och
senare blir d dop för malte :) undra om jag kanske hinner rida med? tveksamt känns det som.
till veckan hämter linda ev hem azella och en fölhingst + ett föl i magen på stoet (:
så himlans kul det ska bli :) utbildad, mvs dressyr och svår hoppning, dock 19 år nu men hur pigg som helst.
ska gå ner och fika nu.

dopet har varit, trevligt, mycket folk och smörgåstårta (:
efter de blev det till att sätta sig på tåget till lingbo igen, så sitter här nu har precis kommit.
emma ska till ockelbo med några kompisar och sova där men jag klarar mig med de andra i familjen.
i morgon åker emma och jag till gävle och hämtar ridkläder till mig. sen bler de väl rida och sånt
antar jag. 

ha de bäst<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0