23 september

lång dag. åkte tåget från lingbo i morse in till gävle,
skolan först hade lite engelska med lotta och sen så var det fotografering.
Jag, bella, petra och Siri träffa även på en person från nån
rektorstidning som villa ställa några frågor och ta nån bild,
sen så blev de lervik med special idrott hoppning.
faktiskt riktigt roligt, lär mig mycket med.
sluta runt 4 då försökte vi tränga oss in i två bilar in till stan och de gick bra.
12 min äver 4 är jag på station så då blev de språng mach genom hela stationshuset och
sedan ner för trappor och upp för trappor. kom till tåget precis och dörrarna stängs när jag har
hoppat in, flåsig som en kossa. men fatta glad jag blev när jag hann med det :)
tänkte att jag skulle få ta 17.10 men så blev det inte.

kom hem och åt lite sen åkte jag upp till stallet med ella och red.
har kommit hem nu och nyss tittat på idol. ska sova snart.
upp tidigt i morgon. ska med linda och robert ner till tierp och hämta en häst :)
ett arab sto som heter azella med föl vid sidan och ett i magen.
ska bli kul. får se vad som händer senare den dagen. kanske åker iväg och tittar på en
häst som jag blivit erbjuden till att ta hand om och rida.
men de tåls att tänka på och vilket tid på dygnet ska jag hinna till den isf.?
men jag ska åka och titta på den iaf och rida den, jag har ju hört hur den kan vara men men.

ha de bäst, god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0