28 september

massor här hänt och dagarna rullar förbi.
jag tillbringar iaf min tid i lingbo med min "nya" familj.
rider och fixar och donar i stallet, åker i raketfart till tåg och myser
vid tv är vad vi hinner med på en dag.

en massa som ska göras i skolan är det nu med,
så en hel del plugg blir det på dagarna med.
nu ska jag även försöka få tag på ett par ridstövlar, får se vad
det blir för några. nu på fredag ska jag försöka bli ledig, ska iväg på sigrid och helena
träning på eftermiddagen och jag hinner inte om jag kommer hem vid 6 som jag gör om jag
går i skolan, så jag tar med mig millan till bergåkra gård fredag/lördag.
helgen efter är det träning/läger hos ella-karin, tar med mig millan även då
och helgen efter är de km i dressyr i sjöbo som vi ska vara med på.
jag på millan och anna på azella :)

ska gå och lägga mig nu, praktik i morgon.
ha de bäst, god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0