29 september

jobbar på för fullt i stallet.
vi gick ut och täckade alla hästar och tog ut dom.
aragorn och nevada longerade vi av och hoppade. 
gick in och åt lite frukost och sedan ut igen för att göra stallet klart.
jag hämtade zappo i hagen och gjorde iordning han. travade ut en sväng 
och sedan kom anna ut och hjälpte mig på volten. 
tror fan jag ska klistra fast bly i hälarna och i rumpan så jag kommer ner i sadeln riktigt.
vad tror ni om de? haha ;) alltid något nytt att rätta till när man rättat till något
annat. sen så blev de lunch för både hästarna och för oss två benta.
sitter och försöker plugga nu, och jag fattar ingenting kort och enkelt.                                                               ska snart gå ut och göra klar blanca för att rida och jobba henne lite på volten med annas hjälp :)
senare får vi se vad som händer. vi släpper iaf inte jobbet med att hitta ridtövlar till mig.
hittat ett par, men frågan är om dom är för "hoppig"

ha de bäst<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0