femte september

Jag älskar dagar som denna, dagen blev inte som planerad men den blev helt okej ändå :)
var ner på köpingen med mamma och skulle kolla på säkerhetsväst, men dom hade inte den jag villa
ha så de får vänta. åkte hem och hämta upp anna på moppen och for iväg och red, en klasisk dag, jäkta i med maten och sen upp till stallet. var iaf skönt att komma dit med tanke på at jag inte varit där på typ 2 veckor :/
red ut och millan och mac, vi har fått börjat skritta på mac nu med, vi får se hur det blir :)
hoppas han blir bättre nu.

iaf så åker jag till lingbo nu och sover kvar tills i morgon då jag följer med dom på tävling till Hofors :)
och de passa inget tåg i morgon bitte så jag åker i kväll.
jag ska även ha praktik där till veckan så får se hur länge jag stannar. blir nog säker att jag åker hem nån dag till veckan, jag får se :)
blir inte så mycket bloggat framöver alltså om jag inte sätter mig vid deras en sväng och kollar mailen typ och att jag slänger ivög ett inlägg då. iaf så blir de grymt kul att vara där :)

ska dra till tåget nu snart så ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0