fjärde september

Frukoooost :)
anna och agnes sover men säkert inte länge till om jag ska knappa med knapparna.
ska alldeles snart gå till bussen med min stora väska och åka till skola nu
efter det blir det stan med anna och agnes. sen tåget hem :)
Värdelös skoldag... har inte gjort ett skit, läraren har snackat något om växter och sen nu bara håller
de oss kvar till 11, bara för att liksom. less jag blir på dom.
ska egentligen beskära en bild nu för att öva men alltså de tänker jag inte göra. de kan jag, så varför
inte bara få sluta nu? ojoj, lärare säger jag bara.

ska iväg och äta nu vid 11 sen blir de stan med anna och agnes en sväng innan vi sätter
oss på tåget på väg hem. I morgon blir det gävle igen en sväng på eftermiddagen. sen får jag se vad som
händer om jag stannar kvar och väntar till söndag morgon med att åka till lingbo eller om jag åker till ljusdal
och åker tåget därifrån på morgonen. för på söndag följer jag med lingbo folket till hofors på dressyr tävling. 

sitter hos kusinerna och moster nu, vi blev bjuden på mat där i kväll så har precis varit iväg och städat nu och nu ska vi fika :) tanken var att åka iväg till bollnäs till tranan, men de blir inget, trist men de kommer fler gånger som jag kan åka iväg på och då mathilda är med oxå. Nu ska jag fika så måste ta bort datorn, jag tar bort datorn så jag slipper spilla saft på den. tänk att jag själv kan tänka den tanken. haha.





ha de bäst ♥


Kommentarer
Postat av: Siri

haha maja då, du kan ju inte spilla saft på datorn. Stoppa bhn bra och ha xD

2009-09-07 @ 13:46:15
URL: http://siricbrever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0