sjunde september

vilken dag och än är den inte slut.
jag kan ju börja att berätta att gårdagen gick bra.
första klassen LB blev det en andra placering i och i LA inte lika bra
men dom gjorde de dom skulle iaf :)

blev en sen kväll i går, emma och jag red ut på nicki och casablanka på kvällen.
och sen  så blev de tv, helt slut vi var då.
okej, dagen då klev upp runt halv 8 och tog mig lite frukost och gick efter de
ut till stallet där anna redan var i fullgång.
jag red då direkt ut på zappo och sedan blev de en massa stall göra och göra rent en box.
kommer en konvalesent hit i dag också. nickis ägare kom och skulle köra henne, då hon är en fd travre
så jag tog på mig hjälmen och ett par otroligt snygga glasögon. 
och så bar det i väg, även jag fick köra, otroligt kul är de faktiskt. 

anna är nu på väg och ska hämta emma och jag har precis badat aragorn :) 
han är så go. sen så när emma kommer hem rider vi ut på nevada och aragorn. 
emma och jag red ut på aragorn och nevada och hoppade dom sedan lite grann, gick helt okej, han hoppa
ju iaf och han är inte hoppad alls så mycket, men jag ramla av :/ men vi fick ju iaf kladdkaka då :D
Konvalesenten har kommit, gullig häst, dock lite rund om magen.
men kvällen har rullat på med både de ena och de andra. så nu känner jag att sängen väntar :)

hörs i morgon
ha de bäst<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0