tolfte september

ja nu var det min tur, jag har gått och blivit förkyld. det jag hatar mest av allt.
har tagit mig i dusch nu så känner mig piggare men det är väl bara för stunden, tråkigt nog.
min plan i dag var att följa med linda och millan på tävling men jag kännde igår
kväll att jag inte hade orkat med det så jag blir hemma från det. ska försöka friskna till nu och
återvända i kväll mot lingbo :) och i morgon bär det av mot tävling i bollnäs med emma och anna :)
hoppas träningen för dom gick bra i går och idag, vilket jag inte tvivlar på att de gjorde.

ska packa ihop lite saker nu till veckan i gävle, jag kommer att måsta (oj nu sa jag det igen) 
vara tvungen att åka hem på tisdag kväll och åka tillbaka till gävle på tisdag kväll, mycket tåg den kvällen
men så får det bli, jag tänker inte släpa med allt till lingbo i kväll, blir nog troligtvis där till på tisdag nu. 

Kommit till lingbo nu, emma hämta mig med fyrhjulingen på stationen, sen så red vi ut på nevada och casablanca. och sen blev d middag och lite tv tittande, nu väntar sängen och i morgon blir de tävling :)
någon annan som ska till bollnäs och tävla?

ha de bäst, god natt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste !!:D haha. näe svenska är inte din grej ;)<3

2009-09-12 @ 17:51:21
URL: http://eemmmajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

måsta skulle de ju vara :s

2009-09-12 @ 17:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0