tredje september

god morgon.
sitter här och äter mig frukost nu, lite sovmorgon blev de idag med
bestämde mig för att gå ist för att ta bussen även på morgonen, vilket
brukar kännas tungt, men då blir man ju iaf pigg tills man kommer till skolan.
projekt arbeta hela dagen idag, tummen ner eller tummen upp, vilket som
skönt att slippa vanliga lektiner iaf, men hur kul är de att knäppa kort på 15 olika blommor
finns det blommer överhuvudtaget den här årstiden :o tur man kan ta träd också.

Hur kan de kännas så rätt ena stunden och efter bara 5 min så känns
det allt annat än bra. Jag vet inte hur jag ska göra med mitt liv längre.
kan man inte bara få lägga sig ner och sova i typ 100 år?
och sedan börja leva livet igen, nej tyvärr går inte de men de hade varit skönt.
tiden får visa mig vägen.

vi fick sluta till lunch i dag, blir så less på skolan att dom inte säger de
tidigare så jag kan ta tåget hem till ljusdal. men nej nej, tog bussen till lägenheten
och la mig och sov en timme typ, skönt :) sen var de bara att gå ut och knäppa kort på
blommor och träd och allt var det var. så nu är korten knäppta, ska bara leta upp vad dom heter
i flora boken och skriva lite om varje så är jag klar sen :) alltså ganska mycket kvar, men men.

ska gå iväg och göra mig lite mat nu jag, det får nog bli en sallad.
jag har bestämmt mig för att leva ett nyttigt liv här i gävle och inte äta en massa skit. haha
får se hur de lyckas.

I dag kommer agnes och anna hit :) trevligt med lite sällskap någon gång. får se om dom följer med till skolan eller om dom sover vidare. ska nog springa till stationen vid 11 och möta dom, om jag nu vågar att gå ut på brynäs den tiden. haha. får se hur jag gör, dom kanske får gå själv med..

jag saknar hästen grymt mycket så har suttit och kollat igenom en massa bilder nu på kvällen.
så får bli en bild på henne i kväll, har iinte ridit henne på typ 2-3 veckor nu :(



ska kila iväg och möta agnes och anna nu, sen blir det även donken innan vi går hemmåt. jag ska ju faktiskt upp i morgon, så får inte bli så sent. men iaf skrev nyss med kusin på msn, han har ju börjat på jb gymnasiet nu och titter efter lägenhet, och är de inte lustigt att han har hittat en på samma gata som mig, en dörr innan min ingång bara, hoppas han får den nu med ;p

ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0