elfte september

tillbaka i lingbo igen (:
tog 8 tåget från ljusdal sen så hämta anna mig på station.
stallsysslorna fick jag ta hand om i dag, efter de longerhoppade
jag både aragorn och nicki. kommer inte ihåg vad som hände mer denna dag. 

vi hoppar över några dagar, jag har helt enkelt inte haft tid att blogga,
så mycket att göra hela tiden. í går fixa vi stallet på morgonen
och jag red zappo och tömkörde nicki direkt från stallet. 
sen så kom inga och hälsade på och kollade hur jag hade det. 
alla var trött så vi la oss och vila en stund till tre då jag gick ut och red aragorn och 
efter de fick han ett bad lika som navade fick, packade transporten och packa med oss lite fika. 
sen bar det iväg mot regnsjö, emma hade träning där, jag säger bara de,
gud vilken fin ponny och vilket jobb hon har gjort med den :)
medans stod både jag och anna och huttra på sidan om, så kallt de börjar på att bli nu,
blir till att ta fram vinterjackan men vad ska man då ha när vintern kommer?
kom hem och la oss direkt när hästen var klar och alt var klart ute i stallet.
jag började då också bli förkyld, nös konstant och näsan bara rann.
så i morse när jag vaknade bestämde jag mig för att stanna hemma och vila upp mig.

låg kvar i sängen ett bra tag och sen var jag tvungen att kliva upp och fixa frukost och packa lite.
gick ut till stallet till anna och packade transporten, träning idag igen för emma.
bara efter att ha packat den var jag helt slut så anna skjutsade mig till tåget och nu
har jag nästan precis kommit hem, hemma är faktiskt alltid bäst när man är sjuk.
men jag hade gärna följt med och sett på träningen som är i kväll. men men, jag vilar upp mig och 
hänger med på tävling på söndag ist, bollnäs då. LB och LA får se hur det går :)

nu ska jag gå iväg och leta mig nå mat, såg ganska tomt ut när jag kolla sist men jag är hungrig.
ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0