11 april

lugn dag har dt varit. klev upp och gjorde inte mycket alls. packade lite och sen gick jag ut och sprang ett varv runt sillerbo, sämre kondition får man leta efter ;) haha. sen övningskörde mamma och jag lite innan de blev packa klart och dra mig mot tåget. på tisdag är de teorilektion igen och på torsdag är de körlektion (: 
sitter i gävle nu och väntar på att de ska börja något bra på tv och att jag ska få för mig något så jag börjar plugga. får se vad som händer i kväll annars.

känner mig verkligen inte taggad för att skolan ska börja igen heller :/ men de är bara att köra på så gott de går fast de kommer ta emot en hel del... men hoppas på att de går fort till det är sommarlov.

28 dagar kvar :D

ha de bäst, de får räcka för i kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0