12 april

då var de dags, första skoldagen på väldigt länge..
blir teori inne på cityskolan först och sen på em rider vi.
ska bli skönt att komma iväg och träffa lite folk så kanske
jag kommer på andra tankar ett tag, skulle vara skönt,
somna inte förens vid 2 i går för sent om man ska upp till skolan alltså, men
med winnerbäck i högtalarna somnade jag tillslut.

får se hur denna dag slutar, kanske skriver något mer men nu måste jag börja
gå mot skolan, fin väder ute ju..

Jag försöker vara stark. Jag försöker klara mig, men sängen känns så stor här utan dig.  Jag undrar hur du mår, om du tänker på mig nu, i mina tankar finns det bara du.  Å jag vet, ja vet, att jag inte fungerar utan dig. Men jag vet, ja, ja vet att allting kommer ordna sig om jag får somna bredvid dig.


ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0