13 april

åker hem till kära ljusdal nu vid och och sen direkt till älsklings stallet och hästarna tills det är dags för teori på körskolan vid 17.00 orkar helt enkelt inte vara kvar i gävle och vad passar bättre än att åka hem då och upp till stallet i solsken och rida några pollar :D måste äta upp frukosten nu och sen gå så jag inte missar tåget. 

mycket trevlig dag må jag säga att det varit. livet rullar på fast allt inte är 100% hela tiden. och just för stunden är de faktiskt skolarbetet som hamnar på efterkälke. jag är så taggad för att klar körkortet så allt annnat hamnar efter :/ men ändring på de nu sista tiden innan sommar lovet :D iaf så red jag millan och nancy på volten i dag och mac fick en uteritt i de soliga vädret, underbart :D för de första var millan riktigt pigg så de var bara till att få henne lugn innan vi kunde börja arbeta, men sev var hon fin och vi avslutade med att hoppa några språng :) älsklings häst <3 nancy var seg som vanligt men duktig ändå för att vara så tjock och fet ;) och för engångs skull var mac lugn och behaglig att sitta på när vi red ut, inte ofta han är det.

blev körteori på körskolan sen och sen fick jag köra hem. sitter hos pappsen nu och har umgåtts med han och syster i kväll, trevligt inte ofta vi är tsm nu för tiden <3

natti natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0