15 april

sitter på skolan och har inte allt nån ork till att plugga och särskilt inte när det inte finns någon information som jag skulle behöva. så får leta vidare tills jag hittar helt enkelt. hade körlektion på morgonen så kom inte till gävle först vid 12. det gick bara bra, betydligt bättre än förra gången om jag säger så, kanske inte så konstigt med tanke på att jag var väldigt nervös då och + att det var en ny bil jag satte mig i. men nu kör vi på med både körningar och teori alltså (: 

funderar på att gå hem till lägenheten nu, vi får ju sluta och känns som jag kommer jobba bättre hemma faktiskt så de får nog bli så.. får se vad kvällen annars erbjuder men de blir nog slugg i massor för mig, ligger efter så kan ju vara skönt att få de klart, sen så har vi matte prov i morgon och jag har också idrotts prov som jag inte hunnit gjort än. så plugga plugga plugga sen!

fick i natt en kusin till med, en liten flicka blev de (: så bara dom har kommit från bb så kommer jag åka dit och gosa, gulligt ju <3

ha de bäst (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0