17 april

lite ändrade planer för helgen, amanda följde inte med till ljusdal ändå. så de blev först kalas hos kusinen i går när jag kom vid 6 och sen tokig som jag är åkte jag till stallet vid 8 och red, på en fredag kväll liksom. men så underbart var de (: skönt att bara komma iväg dit när tankarna hela tiden vill flyga iväg på annat än dom borde. de får en verkligen på bättre humör och millan skötte sig lysande (: när jag kom hem var klockan nästan 22 så la mig nästan direkt och kollade på en film då, men somnade ganska så snabbt, ops!

i dag har de hänt en hel del, jag klev upp vid 9 för att åka på ede och städa, skulle ju vara något barn kalas där i dag så vela bli klar innan dom kom. sen hem och bytte om och direkt till stallet nästan, gjorde klart stallet och sen red jag millan på volten, så duktig hon är min lilla prinsessa :) sen plocka jag och dona lite i stallet innan jag red mac, även han på volten en sväng.. duktig kille han med. nu i kväll ska jag bara ta de lugnt, ska ut och övningsköra lite med passen men sen blir de ryggläga i soffan hela kvällen skulle jag tro. knäppte lite nya kort på millan i dag med i solskenet, så nån kommer upp här lite senare.



ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0