19 april

började med att vi hade teori på skolan fram till lunch och sen blev de bussen ut till grs och ha longering. gick helt okej för mig. sitter i lägenheten nu och ska straxt bege mig till tvättstugan och tvätta lite, behövligt! sen får vi se vad som händer restan av kvällen, plugg skulle vara bra med jag behöver städa lite i lägenheten med, vart ska jag börja liksom? sen måste jag åka hem till ljusdal med.. hur ska jag hinna allt, får nog hoppa upp tidigt i morgon och åka hem då, ska på återbesök med knät.. sen på kvällen blir de teorikurs (:

så nu är de två första maskinerna startade.. och jag ska äta lite middag innan jag börjar göra något mer vettigt.
ska i vilket fall som helst få skriva grönakortet nästa tisdag :) så ska väl läsa på lite till det med. mycket nu! säg till om ni vill ta över lite plugg exempelvis.. jag tackar inte nej direkt. men ska ta och göra lite vett här nu.

ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0