21 april

Måste först bara säga att i dag fyller världens bästa MARGIT 18 år, så massa grattis till henne :D <3

lång dag i går, men sånt är livet ibland. kom tillbaka till gävle kl 8 så då blev de faktiskt plugg resten av kvällen, både till skolan och till körteorin :) satt uppe till närmare 12 men sen somnade jag som en stock.
klockan ringer i vanlig ordning, men just den här morgonen skulle jag nog kunna sova lite till. klar kvar över 7 :o vad är detta. ska nog börja sova till 8 om de bara tar en kvar att göra sig klar på, så kan jag gå kvart över, perfekt!

men vad kommer hända denna dag då, jo först skola, vi ska nog börja på de nya projektet i dag, odling :s usch och fy... sen efter lunch blir de ingen hoppning för oss, vi ska åka iväg på löshoppning ist. så vi får sluta lite tidigar i dag, bra för mig som ska hem till ljusdal, då kan jag ju faktiskt ta 4 tåget och inte 5 som jag brukar få göra på onsdagar.
men ska sätta mig och plugga lite nu innan jag går mot skolan.

kvällen är här. sitter hos mamma nu, tittat lite på tv och pluggat i kväll så sitter här nu och ska snart sova (: körlektion i morgon (pappa följer med i bilen och kollar lite) innan jag far mot gävle igen för en dag i skolan, sen tillbaka till ljusdal igen, måste ju hem och fira lillebror lite som faktiskt fyller 1 år i morgon :) tänk va tiden går fort.. varje gång jag kommer hem och ropar malte så hör jag hans små fötter tassa omkring och skyndar sig allt vad han kan med dom små benen och sträcker upp armarna och ger ifrån sig världens flin och vill komma upp, det kallar jag syskonkärlek <3 så underbart att komma hem när man möts av de varje gång.  men nu ska jag faktiskt gå och sova så jag är pigg i morgon.. behöver sova några timmar känner jag.

sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0