24 april

underbart väder de har varit i dag :) vi åkte till järvzoo på fm i det fina vädret (bilder kommer när jag hittat sladden) kom hem runt 14 så då gjorde jag mig klar och sen blev de stallet, red millan på volten en stund, mamma följde med och filmade och affe lekte med charlie medans linda skötte hindren, perfekt =) så de kanske kommer upp nån film här sen om någon blev tillräckligt bra, hon var otroligt spänd i dag och vela helst springa med huvudet högt, men i mellan åt gick hon fint och slappnade av, men de blev bra när hon fick hoppa lite sen, de gillas starkt. men gud va svettig hon blev, kanske inte så konstigt med tanke på att solen hetteda hela tiden med, så skönt när molnen kom ibland. skyndade mig och gjorde stallet efter och sen brummande jag hem och åt grillat med familjen. perfekt avslutning på dagen, så nu ska jag bara ta de lugnt och titta på tv hela kvällen, får dock inte somna som jag gjorde i går, vaknade vid 7 i soffan i morse :/ haha. 

i morgon åker vi ev ner till västerås och köper oss en bil, min första bil :D herregud, är jag verkligen så gammal redan? så min moppe kommer att säljas inom kort. trist, vi som varit med om så mycket tillsammans ;) men vi får se hur de blir, hoppas!

ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0