26 april

en sak händer och då är allt ja hur ska jag säga, tummen ner typ och jag menar de verkligen den här gången. allt jag vill är att spola tillbaka tiden till för två år sedan, när vi sökte till gymnasiet. tänk om jag hade gjort ett annat val, vilken person hade jag varit då egentligen. men just nu vill jag inget hellre än att det ska bli sommar lov och jag kan få bo i ljusdal en lång tid. söndagar spenderas med att packa och sen åka tillbaka till gävle, jag är less på det nu.. jag lever med väskan i handen i princip. inget jag vill göra. tankarna flyger omkring i mitt huvud om hur jag ska göra nu och i framtiden. lämna allt och börja om och få vara hemma? ta en paus och börja sen igen? eller fortsätta kämpa på 1 år till? jag vet de är inte lång tid kvar nu och jag har gjort mer än hälften av gymnasietiden. men tankarna flyger omkring ändå. jag behöver en förändring och det är nu!

men till dagen, somna rätt sent i går och upp 4 timmar senare inete bra om man ska till skolan alltså. vi åkte med bussen halv 8 från station ner till gurresta för ett studiebesök. så dagen har varit bra ändå (: nu sitter jag i lägenheten och försöker skriva på mitt tal men jag står still, helt still. vet inte alls vad jag ska skriva mer.. har lyckats fixa tvätt tid 16 till 19 i dag med, sprang ner när jag kom hem och jo visst fanns det en tid till mig, så i kväll blir de städning och tvättning. ska gå ut och springa lite också hade jag tänkt..

städningen blev gjord och tvätten blev och gjord (: + en del plugg, duktig jag har varit i kväll. nu blir de sängen.
natti natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0