27-28 april

vi jobbade på med projektet hela dan, om jag inte mins fel. efter skolan åkte jag hem till ljusdal där de blev köpingen en sväng med mamma och mormor, kikade i lite affärer och fikade (: mys.
sen var klockan så mycket när vi kom hem så jag orkade inte plugga något alls, tur jag fick lite gjort på tåget hem.
i dag onsdag var de först körlektion, övade lite på tvärinbromsning, gick ju bra de med efter en stund (: satt mig återigen på tåget ner till gävle så blev lite plugg då med, så nu har jag bara pm et kvar, eller bara och bara är de väl inte men ändå. arbetade lite med projektet innan de blev dags för lunch. sen blev de hoppning på grs, fick tuffe i dag, var inte riktigt med på toterna (jag alltså) men efter nått språng vakna även jag till liv så då gick de bra :D sen fick jag sätta mig och göra provet (gröna kortet) så får se hur de går nu med då. de visar sig.

och nu sitter jag bara här och äter lite mat, ska snart börja med plugget så jag är klar med talet tills i morgon. jag som hatar att prata inför folk och absolut när de handlar om ett skolarbete :/ men men vad kan jag göra åt de liksom, bara att prata på de är jag rädd för. och vet ni vad, ingen är verkligen så smart som mig, jag har tappat mitt bankomatkort :( ingen aning om vart de är heller.. får se till och spärra de och sen fixa ett nytt, va segt alltså. någon som vet hur lång tid de tar att få ett nytt? (: nej nu måste jag äta upp och sen plugga, känns inte så lockande men de måste göras.

talet och pm:et är klart :D ska läsa igenom de lite så jag kan de nu bara (: ska fortsätta på matten nu lite, jag som har två prov i morgon att göra :/ att jag hela tiden sparar på mig arbeten, jag lär mig aldrig verkar de som.
men är de inte någon gävlebo som vill gå och köpa glass till mig så jag kan äte de till kladdkakan jag nyss gjort?
i morgon kommer mamma och malte ner, mamma vet verkligen vad jag behöver och när jag behöver det, underbart att dom kommer ner en natt. men innan jag får träffa dom ska jag göra en dag i skolan. nu blir de matteplugg och sen andra avenyn och sova :)

ha de bäst och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0