5 april

En måndag som är en söndag.
underbart väder det var i går men nu när jag tittar ut genom fönstret så snöar det :s åkte till gävle i går kväll med 18 tåget som senare blev till buss. stannade i kilafors och där var de stopp, hade hänt något efter i holmsveden tror jag så vi kom inte fram, blev till att sitta där i ungefär 40-50 min innan en buss kom och vi kunda åka vidare, seeegt.
men 21.10 var vi iaf framme i gävle. så 3h resa till gävle blev de i går, inte de roligaste, men vad gör man. hoppas på bättre tur i dag.. jag fick iaf mycket gjort, lästa igenom alla "stadskörnings" sidor i teoriboken :) nu är jag igång och inget ska få hindra mig.
men nu ska jag resa mig och göra mig lite klar, packat ihop ALLA sängkläder som låg i tvättkorgen och de i sängen, så ska ta hem och tvätta allt nu. jag lyckas ju aldrig få en tid här i tvättstugan så nu tar jag hem det ist. hoppas tvättmaskinen är ledig, ska nog ringa och förvarna mamma lite ;)

Jag ska bli en bättre människa nu och förändra det jag gjort och gör. har insett att de kanske inte fukar riktigt så även fast jag vill så mycket så kanske jag måste lära mig att vänta ist? det visar sig.


ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0