6 april

sitter hos farmor och farfar nu och har precis ätit frukost.
ska göra mig klar och bege mig hem snat, stalllet blir de resten av dagen iaf. rida och göra stallet.
hoppas lite sol lyckas titta sig fram med, just nu ser de mörkt ut men jag slutar inte hoppas.
ska ringa trafikskolan i dag och boka körlektion med :) men nu måste jag kila iväg och ringa innan dom går på lunch eller nått sånt.

ja då var körlektioner bokade och likaså riskutbildningen. bara att vänta in datumen nu.
blev en lång dag i stallet i dag, linda hämta mig vid 2 så då gjorde vi klart stallet i onsäng och vidare till kurrbo, städa iordning lite utanförstallet med plast och skräp sen blev de stallet och ridning (: ner till tallåsen och sen tillbaka upp igen. blev en tur iaf, så otroligt skönt väder i dag ju =D så de blir stallet i morgon med en sväng. sen på em/kvällen blire gävle.

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0