14 augusti

gud va tiden går fort, jag hinner inte med allt som jag vill göra och nu är det bara en vecka kvar till skolan börjar :o vart tar dagarna vägen egentligen. iaf så har jag varit uppe i sandvik, packade med hästarna dit och red gröntjärns leden tillbaka :) blev middag i form av tackos och sedan for anna och jag iväg med fyrhjulingen och lekte lite på småvägarna där uppe, gissa om vi hade kul. jag är fortfarande lite sjuk också, hostar men den är snart borta hoppas vi på.

jag har anmält mig och millan till ljusdals lokala dressyr tävling också så vi startar både en LC och en LB då, får se hur det går, jag har ju inte allt för höga förväntningar, men de är hemma så då får jag passa på. ska straxt iväg och rida henne nu, vattenflaskan följer med så klarar jag av det med min hals, tur hjälpmedel finns. åker upp till farfar och farmor senare också och tittar på resväska, om ungefär 2 veckor drar jag jag och bästaste johanna iväg på äventyr till Alanya :D gud va roligt vi ska ha det. men kan inte sitta här och slöa hela dagen, upp och byta om och så iväg. ingen rast ingen ro här inte ;)

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0