16 augusti

ingen lust att blogga alls, men gör det iaf.
i går började jag min städning på rummet som för övrigt absolut inte blev klar
inte på långa vägar så fortsatte med det i dag. var till stallet en sväng men millan
va lite svullen i ena bakbenet och ingen hemma så åka hem igen efter att hon blivit borstad.
men visade sig att de inte var något, fin fin var hon i dag iaf när jag red henne och markerade inget alls :)
skönt, hade inte orkat med en halt häst nu sista lov veckan och allt.

i dag blev de iaf lunch med Maria,Kristina och Elisabet på köpingen, natchos och glass till efterrätt :D
kan inte bli bättre
. åkte hem och va duktig och städade rummet, städat och fint nu igen.
håller väl inte många dagar om jag känner mig rätt, tråkigt men sant.
hade även körlektion halv 8 i morse, gick bara bra så nu taggar jag om för ännu en uppkörning innom kort.
kom nyss hem från stallet och fått lite fika i mig nu, hon är älskad till tusen när hon sköter sig som i dag. älskade häst!

 

i morgon ska jag ta tag i saken och lämna in mina ridstövlar. nu har jag tröttnat på att dom hela tiden ska spricka i dragkedjan så den ska bytas!!! sen får vi se vad som händer. hästen ska iaf få hoppa lite grann i morgon hade jag tänkt om ägaren tillåter de. sen ska nog jag ta tag i stallet med högtryckstvätten om någon är snäll att hjälpa mig på med den så den startar för vem har sakgt att jag är tekninsk på såna där prylar ;)

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0