18 augusti

här går de undan, de är redan onsdag och om 4 dagar börjar jag skolan.
helt sjuk vad detta sommarlov gått fort.vad ska man göra efter skolan då är det tänkt?
söka jobb eller plugga vidare? jag hatar dessa val man måste göra hela tiden för att det ska bli bra.
men någon väg måste de väl ändå finns för mig så jag kommer rätt i livet.

iaf så var anna och jag ner och kikade på fotboll i går kväll, inte mitt intresse direkt men snäll som
jag är följde jag ändå med :) efter de blev de mjukglass på sibylla (behöver ju inte säga vad som hände där) ;)
sen hem till mig, dock hade vi en väldigt otur med filmerna vi letade fram så de fick bli en massa prat och bus ist, gillas starkt! efter de blev de natta för oss båda. upp i dag och passa lillebror sen blev de hudig med flippen :) blev lite inhandlat, men jag spar mig till fredag då jag ska till gävle med syster :) shopping som gäller då!

kalas hos mormor för morfar som fyller år, en massa godsaker och en mätt mage blev de där.
kommit hem nu och varit iväg och sålt min säkehetsväst till Sandra, så nu är man lite rikare, känns bra att bli av med den och framförallt att få pengarna. men nu ska jsg fortsätta mitt segande vid datorn, finns ju inget annat att göra denna onsdags kväll så den får bli mitt sällskap.

ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0