24 augusti

andra skoldagen och jag lyckas försova mig till 9 när vi egentligen började halv 9 i dag. ops!
men de verkar inte göra så mycket, läraren hade fattat det som att jag var ledig hela dan, men
de var ju bara från lunch så nu stannar jag hemma, inte så mycket som händer de första
dagarna ändå, sitter här och äter frukost nu och väntar på att klockan ska bli 12 så jag kan ta
tåget hem och köra :) kan inte se på tv heller får den var ju fan nära att brinna upp i går
kändes de som, blinkade fram och tillbaka mellan hel svart bild och programet jag såg, en propp gick
på nå vis men ni vet ju att jag är så teknisk så de fixade ju jag galant ;) haha. men de löste sig iaf.

efter de att jag kört så åker jag troligen tillbaka till gävle och sen vidare mot sandviken för att
umgås med bästaste Elin <3 får se om jag hinner med tåget jag tänkt.

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0