25 augusti

hur underbart är de inte då, jag tor 12 tåget hem i går (väldigt närvös) för
14.45 hade jag uppkörningstid. satt förväntansfull och närvös på körskolan tills
de blev dags, stol och speglar blev inställd och sen var de bara att köra
höger/vänster så som han sa.efter en halv timme och jag har stängt av bilen var närvositeten uppe på
max innan han tillslut sa att jag blev godkänd! och då släppte fan allt. härlig känsla, kan inte förklara.

FRIHET helt enkelt!! på kvällen efter middagen for agnes och jag på en liten tur, farmor först sen vidare mot jannike och mormor :) efter lite fika hos underbara mormor och morfar så hämta vi upp mathilda. men hur hamnade vi i hudik på mc donalds? ;o de förblir ett mysterium, men där hamna vi iaf ;) hemma runt 10 så då blev de sängen direkt, jobbigt att köra så långt när man inte är van och dessutom i regn och mörker, de va inte roligt men en erfarenhet rikare!

tog tåget 8 i morse till gävle, där vantades matte med den nya läraren som än så länge verkar bra :)
lunch och sen tankar och funderingar kring vad man ska göra för projektarbete eller uf företag, själv har jag ingen aning om vad jag ska hitta på och göra för något men de visar sig. någon som har något förslag kanske? =)

har varit ut och gått nu och sen handlat lite. blir middag nu sen tvättning och film mys hoppas jag på :)
ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0