26 augusti

så färdigpackad! tror jag iaf :) typ hela garderoben med mig men men så får det vara,
kommer knappt använda hälften säkert. men de är som de ska vara.
ska plocka ihop lite här sen blir de en dusch innan en film. min tv är ju knäpp så film iat (:

kanske inte hinner skriva nått i bloggen i morgon, vi får se. men om inte
så får ni ha de så himla bra i sverige, för jag åker en vecka nu till soliga stränder, i love it <3

sen när jag kommer hem blir de hårdträning av häst, kommer alltså åka hem nån dag i veckan för att rida. för den 19 september tävlar vi i Ljusdal. LC1 och LB1 blir de då :) spännande!





tre bilder från när vi var i egypten sist. underbart att få komma i väg igen fast nu till Alanya <3

ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0