26 augusti

gårdagskvällen spenderades framför en wallander film eftersom min tv
fortfarande har problem och tv4 play inte ville funka, så måste försöka
byta ut den på något vis, frågan är väl bara hur jag får en tv hit ner
från ljusdal ;) men de ska nog gå! annars hände väl inte så mycket,
jag hade tvätttid så jag kuta upp och ner för trappen och ner i källaren.

sen så blev de sängen för min del, kan ju säga att jag somnade direkt, inte
likt mig de i vanliga fall. sitter här nu och väntar på att få cykla iväg till skolan,
vi ska göra nått studiebesök i dag för att se på maskiner i nå maskinhallar om
jag inte mins galet. sååå intressant alltså :)

skriver mer när jag kommer hem från skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0