ALANYA!

här kommer vi!

ska bli så otroligt skönt att få komma iväg från denna kyla, blåser och är kallt.
de är inget bra väder för mig. men nu börjar de närma sig.
jag har precis duschat och gjort mig klar, ska in till stan om ett tag och möta tjejerna
för att växla pengar och lite annat. väskan är packad, dock inte stängd än, men den ser ut
att gå att stänga iaf.

i går var jag ut och sprang på kvällen en sväng, och gång på gång viste jag inte vart jag var
men jag har tur att jag har kyrkan att kolla efter, den syns bra över alla de andra husen ;) haha.
nu ska jag verkligen börja försöka att gå ut och springa varje kväll när jag är här i gävle,
får se hur länga de funkar innan mitt knä säger stopp!

senare på kvällen kom R och gjorde mig sällskap, blev film och mys då innan vi somnade.
så himla trött, men i dag fick jag sovmorgon, skönt. tog ju ledigt från skolan i dag också,
fast jag egentligen inte behövde. busig jag!

får se om jag kanske kan skriva lite här i bloggen när vi är där nere annars
får ni ha det så bra tills jag kommer hem =D nästa fredag kommer jag hem, vet dock inte vilken tid.

ha de bäst för de ska verkligen jag ha denna vecka <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0