13 december

helgen har rullat på i rasande fart och lika så så gör veckorna de, pang säger de bara så är det helge igen! men det är inget jag klagar över. i fredags blev de praktik, fixade lite i stallet sen kom pappa och skjutsade mig till ridhuset och kan ju meddela att millan inte tyckte de var någon höjdare, krångel vid lastningen dit och hem och tittig och kollade på allt i ridhuset, men men de är väl så ibland.. efter ridhuset fixade jag stallet klar och sen hem och bytte om och for till kajevall för att kolla läget innan söndagens jobb! i Lördags blev de sundsvall med A och vänner, trevlig dag! :) på kvällen var jag och A barnvakt till bröderna. och söndagen bestod av jobb i kajevall, allt rullade på och tror nog att alla var nöjda och glada :) så de var väl mig helg i lite korthet.

i går kväll slog jag in alla paket som jag var klar med sen for jag till föne för en massa mys och sovning <3 så i morse var de tidig morgon som gällde. sen tåget till Gävle kl 6 :/ fy, jag behöver jollov nu! =D

<3

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0