3 december

länge länge sen jag skrev nu!!

händer saker hela tiden så jag har helt enkelt inte tid att skriva något här i bloggen.
jag har jobbat på bommars julmarknad förra helgen iaf, vilken grej verkligen super mysigt att vara där uppe och gå omkring och känna lugn samtidigt som en massa folk är där och kollar omkring på marknaden och på alla utställare som är där. lyckat :)

sen rullar skolan på, inte långt kvar nu innan de blir jullov, äntligen säger jag bara :D de behövs verkligen nu, jag är så slut på skolan, massa prov har jag att vänta mig också innan lovet kommer. men de är bara att stå ut ett tag till. sen är de bara en termin kvar innan studenten! =D mössorna är beställd och en hel del är planerat för studentveckan inget bestämmt men de kommer bli grymt kan jag lova er alla som läser :)

elin har varit upp en del till ljusdal till mig och kommer i helgen med, så då blir de en massa mys med henne <3 i kväll blir de natchos hos André och sen får vi se vad som händer senare i kväll. men nu ska jag ta och sätta fart och göra något på min praktik, stallet är klart och millan skulle behövas ridas men om man kollar ut genom fönstret möts man av ett snö väder utan dess like och ca -20 grader kallt :/ inte lockande att gå ut alltså..

men ha de så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0