31 december

och bara några timmar kvar på år 2010!

jag säger bara de att gud va fort detta år har gått, fortare än alla andra!
jag har gjort en hel del skoj och även en del tråkigheter men roligheterna väger upp så dessa
betyder mer. jag har gjort ännu ett år på realgymnasiet i Gälve och snart är de slut även för det, sen är de dags att ta tag i sitt liv helt enkelt och göra någonting utav det. man ska flytta hemifrån, skaffa familj, skaffa sig ett jobb, upptäcka världen och fortsätta göra massor av skoj! hur ska jag lyckas välja vilken väg jag egentligen vill gå? är jag verkligen redo och bli vuxen på riktigt? ja det är frågan?! men samtidigt så är jag glad äver att sluta skolan och börja om på en ny kula, slippa detta åkande fram och tillbaka från ljusdal och hel igen varenda dag.

sen så vill jag bara tacka alla underbara vänner som har varit med mig under detta år och gjort detta år till något speciellt och bra! ha ett fruktansvärt bra slut på detta år och början på nästa år :)














ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0