14 feburari

alla <3 dag i dag då (: 

helgen har varit hur bra som helst. jag stannade kvar i fredags och var med robin, tittade lite på tv och hade en lugn kväll bara ( :  sen på lördag blev de en sväng in till stan för att fixa lite, kvällen spenderades med några av hans kompisar, film och bastu typ, trevligt tevligt var det :) somnade rätt sent men tidigt uppe i dag ändå, vaknade av att solen sken rakt in genom de lilla köks fönstret, riktigt vårväder ute i dag alltså, solen sken och 5 grader varmt ute kan inte bli bättre, hoppas de håller i sig nu och att all denna snö försvinner. 
iaf så har de inte alls hänt mycket i dag men vid 1 kom jag på att jag ändå ville hem en sväng så jag tog två tåget från gävle till Ljusdal, ett snabbt besök hemma innan jag åker till gävle igen i morgon bitte, frågan är hur jag kommer upp? hur trött och slut som helst, skulle verkligen behöva ett lov nu så jag får vila upp mig. vädret gör mig hela tiden deppig. tur att de finns trevliga människor som piggar upp en ibland :) 

men nog för mig i kväll. önska mig lycka till hur jag ska komma upp i morgon, men jag får väl sova på tåget ner.
ha de bäst<3    

Kommentarer
Postat av: erika

Om två veckor är det lov, håll ut tills dess :)

2010-02-14 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0