17 februari

har inte lust alls att skriva i bloggen längre.. vet inte varför.
men från och med nu kommer det enbart komma upp inlägg när jag känner för det (: skönt att inte ha nån press till att måsta skriva.

men iaf så i måndags så kom jag till gävle vid 07.40 kom med tåget från ljusdal då. skönt att vara hemma några timmar iaf :) iaf så gick ridningen hyfsat bra, inte de bästa men kan ju inte alltid gå bra heller. åkte till lägenheten och pluggade lite och städade, blev lite sämre på kvällen, trött och slut för minsta lilla jag gjorde. och insåg att jag inte alls hade klarat av en heldag ute på praktik så blev hemma på tisdagen. gick iväg till den bästa på kvällen, tittade på film och myste bara (: herregud vilken film alltså, tur vi hade humor i dom stunderna och att vara trött och se den gör nog det ännu roligar ;) blev iaf att jag sov kvar där. klev upp vid halv 10 när jag vaknade och gick hem till mig igen. lite brydd när jag vaknade och inser att jag är helt själv, innan de slog mig att han åkt iväg på jobb..
tog tåget hem vid 12, så hemma vid 14.00 (: skönt att åka hem då jag inte var rikgit pigg, men längre in på dagen vi kom så blev jag bättre, som alltid alltså, typiskt. handlade hem semler också så de blev en slapp dag hemma i soffan innan jag tvingade mig själv ut och gå med mamma på kvällen, skönt med en promenad.
blev fika när vi kom tillbaka och lite plugg. gick och la mig i sängen redan vid 21.00 :) sen upp tidigt i dag igen :/ halv 5, men vaknade typ vid 5 då mamma ringde, var kanske lite tur de. blev tåget vid 6 till gävle igen, började ett nytt projekt i skolan, verkar helt okej, slappt nu men de blir de säkert inte om någon vecka :/

blev hopp special sen. hoppade en hel del i dag, kom även på mig själv med att jag inte andas när jag hoppar, opps! kanske något jag måste börja göra... sitter i lägenheten nu, har tvättat lite sängkläder och handdukar så nu ser min lägenhet ut som ett tork rum med lakan och handdukar överallt :o haha, de hann inte riktigt torka alltså.
men nu blir de sängen och titta på tv, slut efter dagen.. så nu blir de vila så jag orkar upp i morgon med :) funderar starkt på att åka hem i morgon då jag sen blir kvar hela helgen i gävle :) så skönt att vara hemma lite innan då så de inte blir så länge här. får se hur jag gör (:

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0