20 februari

ja vad händer här i gävle då.. inte mycket för tillfället.
upp vid 8 i dag och gjorde sig klar, hängde med robin till träningen och tog bussen därifrån vid lunch sen :) gick till mammas moster och satt där, trevligt tills han ringer och säger att jag har nyckeln kvar i hans väska :s så de var bara till att vara kvar hos moster ingrid till typ 7 då jag tog bussen till stan, väntade till bussen gick 19.20 hem till lägenheten, så han kom med nyckeln så jag kom in. så sitter och tittar på melodifestivalen nu för mig själv. men han skulle komma senare igen. så de var den dagen.

i morgon kommer margit in hit till gävle så ska träffa henne då :) trevligt, har inte träffat henne på länge nu känns de som. annars vet jag inte vad som händer. mamma skulle städa på ede gården så slipper åka hem till ljusdal för att bara göra de, så skönt (:

men nu ska jag fortsätta titta på tv.
ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0