22 februari

mer snö och kyla kommer.. vad är de jag hör dom säger på nyheterna? räcker det inte nu. var nog närmare -25 när jag gick i morse... blev gym när jag äntligen kom in till stan och sen ut till lervik. teori och ridning (hoppning i dag) gick faktiskt grymt bra så jag är mer än nöjd :) sprang till min buss när jag kom in till stan igen, hann precis skönt så jag slapp vänta 30 min, ingen lust att gå när de är så kallt.. tvättade när jag kom till lägenheten så nu är de klart och tvättpåsen är tom.. sen har de blivit lite plugg i kväll också, hovvårds prov på fredag ju :/
men men nog om dagen, kan ju bara säga att jag är väldigt less på vintern nu och behöver verkligen lite ledighet och sol (: men de är bara att vänta, den tiden kommer väl någon gång med, svårt att tro nu, men men.

nu blir de sängen för mig, ha de bäst..
god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0