3 februari

ja vad har hänt de senast dagarna. vet faktiskt inte. säkert inget spec.
i dag var de först skola, jobba på som bara den så blev faktiskt lite klar sen skulle vi ha teori på hoppspec inne på skolan, men janet var sjuk. var bara julia och jag som inte visste så vi satt där glatt och vänta innan vi tillslut gick hem då vi fått reda på att det inte var nått. alla andra hade tydligen fått reda på de i går kväll via sms, men inte vi.

iaf så gick jag hem och plugga typ 2 timmar. så nu är jag klart, ska läsa igenom och kolla vad jag ska säga på presentationen bara :) så skönt, jag som typ inte ens hade börjat på arbetet i går. duktig jag är :)
sen gick jag ner till affären och handlade lite innan det var dagst för storstädning i lägenheten, så nu är de rent i varje liten vrå här hemma. somnade i 40 min när jag tittade på tv med, skönt :) rikigt trött. elin och jag var ju på spinning i går, shit alltså, dålig kondition och dåligt med ben muskler har jag iaf, men på fredag kör vi spinning bas igen :) i morse var vi vaken med tuppen och åkte iväg och gymmade före skolan med, hur vi är var där direkt när dom öppnade vid 06.45 så blev en timme då och sen gick vi till skolan :)

sitter i lägenheten nu, fin som den är och tittar på tv :) tittar på lyx fällan, tänk vad med skulder man kan ha? helt sjukt ju :o snart plingar det nog på dörren med, eller kanske inte snart men om en timme ungefär, trevligt :)

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0