4 februari

muntliga redovisningen om sig själv, check!
super skönt att få de gjort, lämnat in alla andra arbeten som skulle in i dag oxå :)
så i kväll är det bara att plugga på till matte provet som är i morgon. ser inte fram emot det, men men.
anndra så gick jag till skolan i dag, kan ju sova mycket längre då. härligt (:
ruggit varmt de var i min lägenhet i natt också så slutade med att jag hoppasde upp och öppnade förnstret (:

ätit lite middag har jag nyss gjort med så nu blir det tv och ladda om inför morgondagen.
spinning bas med Elin igen då, sen ska jag kuta till tåget som går 17.10 för att hinna med det hem. måste hinna med det alltså.. annars får jag vänta till 19.20 :/

ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0