8 februari

Ja känns som de var ett tag sen jag skrev fast de bara är fyra dagar sen.
men men skriver lite nu innan de blir dags att dra sig till bussen, inte kul att gå i detta väder med massa väskor och -6,5 ute :/ helgen har varit som alla andra skulle jag kunna tro. mysig hemma kväll med familjen på fredag och och mysig hemma kväll med mormor på lördagen :) var iväg till badhuset på lördag fm och simmade lite, efter de blev de stallet direkt och rida millan :) allt gick verkligen jätte bra tills en lastbil kom bakom oss, då var de inte lika kul längre. sånt som händer men inte kul var det, stressad häst till max verkligen.
mormor kom på kvällen och tänkte vara barnvakt, så jag stannade hemma med henne och morfar.

Söndag, upp med tuppen och iväg och städade. sen packa åkte till gävle redan vid 2 tåget och mötte upp elin då blev de spinning igen, usch va jobbigt de är... tog bussen till lägenheten och fixade lite i den, men de blev ganska snabbt sängen (: tittade på wallander och sen sov jag.

ridskola i dag, så bara att släpa massa väskor men jag tänker faktiskt lämna min väska dar nu och hoppas att jag har dubbelt här i lägenheten tills i morgon på praktiken vilket jag är ganska säker på att jag har. ska ju dit på onsdag igen. sen blir de hem och tvätta, har äntligen fått en tvätt tid nu, kan behövas, tvätt korgen svämar över, så kan nog bara ta lite i dag annars hinner de nog inte torka är jag rädd för.
men nu ska jag göra mig klar och knata till bussen, sen får jag väl sitta inne i stan och vänta hur länge som helst innan nästa går till lervik..

Hemma i lägenheten igen då. ridningen gick faktiskt bättre än väntat mot för vad de gjorde förra gången, så de var väl bra.. har tvättat nu på em, efterlängtat måste jag säga, tvättkorgen var överfull. haha.


ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0