10 januari

ja jag hade inte alls någon lust att skriva i går, så jag lät bli de.
men vad hände, jo inget alls. maamma påminde mig om att jag inte städade i fredags efter som jag blev kvar i gävle efter skolan :) J kom dit, tittade lite på tv och myste innan de var dags att gå till tåget. Kom hem runt 23.00 då, men kvällen var trevlig så de gillas (: så jag åkte iväg och städade i går och sen sprang jag ju 25 min på tramp maskinen med, de får vi inte missa, benen var som spagettisar när jag var klar, men kändes skönt när de var över iaf :) sen hände inget mer, tittade på lite film och pratade i telefon med en trevlig person innan de var dags för sovning.

I dag söndag är vi upp till farfar och farmor, farfar fyller år i morgon så vi grattar han i dag ist. har även packat en massa i dag, blir tåget till gävle i kväll igen, skola i morgon, ridskole dag och sen clinic på kvällen.
hoppas de inte är lika kallt i gävle som de är här för inte roligt att gå hem till lägenheten då, isf får de bli bussen.
men nu ska jag gå ner och vara trevlig igen, hörs sen kanske när jag kommi till gävle :)

Nu har jag kommit till Gävle och till ett varmare klimat, som sommaren här om man jämför med kylan i ljusdal. okej, kanske inte sommar men inte var de så kallt här -15 bara i ljusdal som de var runt -25 :/ men men, i morgon är de ridskoledag och på kvällen är de clinic, maria gretzer kommer. nej nu blir de till att packa upp de sista och sen packa om för morgondagen.
ha de bäst<3
du♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0