12 januari

hemma från praktiken nu.
allt har flytit på bra, roligt att träffa lingbo folket igen :) var så länge sen nu ju.
först red jag nicki och gjorde massa tempoväxlingar och sedan zappo på plumsning, men innan dess
flög jag av med, börja med att han var lite knas på gången sen när vi kom ut och jag hade hoppat upp, eller ja jag hade inte fått i fötterna i stigbyglarna iaf så börjar han som en gungbräda, de var verkligen som en sån och där låg jag i snön... men vi red ut och sedan blev de plums på åkern. roligt roligt, men inte med meter länga läder var tänk dressyr arbete men vi plumsa ist alltså i dressyr läder :s inte att rekomendera. haha.

kommit hem från lingbo nu och sitter i lägenheten och väntar på att gå iväg till affären och handla lite.

ha de bäst<3
du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0