13 januari

börja med att jag försov mig, rejält med :/ vakna klockan 08.00 och vi hörjar 8.30
blev spring mach till skolan när jag klätt på mig och sätt upp håret i en knut. kasta väskan på ryggen och sprang iväg. på skolan började vi med det nya projektet och blev indelad i grupper, bra grupp faktiskt kan inte klaga.
lunch och sen i väg till lervik och ha special idrott (hoppning) fick lamento i dag, inte helt otippat faktiskt. men de gick bra och jag är nöjd, bara jag kommer ner i sadeln går de ju fin fint, har nog en tendens till att "stå" i stigbygeln lite lätt :s gjorde lite galopp bommar och sen fortsatta vi med vårat träningsupplägg arbete, en lite genomgång också :)

har fått svar från ett stall nere i skåne som jag mailade i går och frågade lite om praktik plats och så, så nu är de nästan klart, eller jag vill och jag var välkommen ner, ska prata lite med min lärare i morgon :) blir även hemfärd i morgon till ljusdal, hade hoppats att jag slapp men måste hem och hämta idrottskläder, vi ska vara på friskis och svettis på fredag, hjälp! är inte i kondition för de. har även fått en hemsk träningsverk i hela kroppen som verkar hålla i sig, är nog säkert för jag sprungit så mycket på tränings saken hemma.

nu ska jag städa upp lite här och sen lägga mig och sova tidigt i kväll så jag inte försover mig i morgon igen.
i morgon har jag två saker jag måste göra, ringa läkaren och säga vilket nr han kan ringa på sen. sen måste jag köpa frimärke och posta löne papper, alldeles för sent egentligen. men nu ska de bli gjort :)

ha de bäst<3
du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0