14 januari

skola hela dagen lång och gissa vad, ja jog försov mig i dag igen. detta är inte sant, får bli ändring på de här nu. vaknade runt kvart i 8 typ och är lika stressad som vanligt då så jag slängde ner lite saker i väskan och sen sprang jag till skolan. engelska och matte blev de först och sen projektarbete. jag hatar verkliger över allt annat. fattar inget och är totalt ointresserad med kanske inte gör saken bättre. fick gå redan vid 14 och ha fri studieort så jag gick till tåget och tog de hem, måste ju hämta typ idrottskläder och så, friskis och svettis blir de i morgon. undra hur de går med min kondition.

så har ätit lite nu och ska snart åka ner till mormor och träffa dom, blir sovning där i natt eftersom jag inte har skjuts ner i morgon annars. blir trevligt att träffa dom lite med :)

ha de bäst<3
du♥

 
saknar tiden då jag jämt var i stallet och pyssla, händer inte allt för ofta nu tyvärr.
och sen saknar jag millan, rida som jag gjorde förut, träna ja allt.
men de ska bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0