15 januari

kan ju säga att morgonen började 04.30 för min del i dag. tog tåget mot gävle vid 06.00 men kom bara till Bollnäs, där fick vi vänta typ 45 min för att de var nå fel i holmsveden så ett tåg stod kvar där.
jippi! sen började vi rulla igen, kom till gävle vid halv 9 så missade bussen ut till Lervik så inga skjutsade ut mig :) hade hovvård där och tittade på när han skodde.

sen in till stan igen för lunch ochett pass på friskis och svettis. efter de åkte jag hem till lägenheten, städade ihop lite, duschade och gjorde mig klar. gick in till stan för att möta upp john, blev middag då och sen film och mys hos mig <3 sen kväll blev de och tidig morgon, vakna faktiskt före klockan så när den väl ringde blev jag liv rädd. haha.
gjorde oss klar och åkte in till ockelbo med tåget :) då blev de match för han. efter så tog jag halv 5 tåget hem till ljusdal igen. blev hemma en kväll och sen åkte jag hit till gävle igen (idag, 17 jan) med agnes, lite shopping blev det och nu är jag i lägenheten, blir nog storstädning av den i dag när jag har tid till det och sen kanske lite plugg.

ha de bäst<3
du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0