21 januari

har inte skrivit på nån dag nu, man har inte haft någon lust alls.
I går var det iaf öppet hus på skolan på kvällen så jag stanna kvar och plugga tills dess.
lagomt trött och slut man var då, inte rikgit pigg i kroppen efter att jag varit hemma i tisdags, men jag tog några alvedon och gick i väg till bussen ändå. Projektarbete fram till lunch sen var det en som kom och pratade om hippologprogramet, herregud säger jag bara. och hästskötarexamen som dom pratade om förra veckan ska vi inte tala alls om. men men, vi får se hur det blir. sen gick vi igenom rissportenshistoria prov, fy. sen fick fick jobba vidare på våran träningsplanering. fick inte gå därifrån först den var klar.

åkte hem vid 20.20 bussen i går och satte mig och pluggade till matte provet :s
jag hatar matte och kommer nog alltid att göra. men Bella hjälpte mig mycket i går så har fattat lite mer nu iaf :) Gjorde även klart en del i hopparbetet som jag glömt bort när vi hade det innan jul, så ska skicka in den i dag.
Matte prov i dag alltså sen vet jag inte vad som händer riktigt.

12.51
Sitter i skolan nu. haft matte prov och engelska. nu är det projektarbete. gjort klart sista uppgiften i gruppen nu. så ska fortsätta med manuset om jag orkar.
Satt kvar på skolan till 5 och höll andra sällskap, vad ska man annars göra när man kommer hem. i vilket fall som helst så blev de mat när jag kom hem, sen en liten film och duscha. sitter och inte gör något alls just nu, inte alls något på tv i kväll heller :/ ska ta och plugga nu så får vi se sen vad som händer.

ha de bäst<3
du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0