25 januari

Ja jag har inte alls lust att skriva i dag heller.
men skriver lite så att ni vet att jag lever iaf.
Har varit på ridskolan i dag, hoppning. gick faktiskt rikigt bra så jag är nöjd :)
Sen köpte emma och jag varsin semla  innan emma skulle klippa sig.
så nu sitter jag i lägenheten igen, massa plugg att ta tag i mi motivationen är på noll så väntar med det ett tag.

Hänt mycket de sista dagarna, för mycket att jag ens fattar själv vad som är på väg att hända.
varför ska det dåliga bara hända mig? varför blev de så här?
finns det något vi kan ändra på? kan de någonsin bli bra igen?
ja jag själv hoppas på de. men jag ska inte hoppas för mycket har jäg lärt mig.
blir bara fel då ändå. men tiden får utvisa eller kanske rättare sagt morgondagen.
jag längtar inte men de är något som måste göras.


nu får de vara nog för mig för i kväll.
nu väntas disk, plugg och lite städning.

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0