28 januari

27 Januari.
deppig dag men kompisarna och skolan räddade den, tungt att kliva upp var de, men jag hoppade upp och slängde ner saker i en väska och sprang till bussen, vaknade typ vid 18 över och min buss gör straxt efter halv :o men jag hann, projekt arbete hela dagen, kan inte säga att jag jobbade så bra, men fick lite gjort iaf. sen blev de special idrott hoppning, 3 st var vi bara i dag på hoppningen och hela ridhuset, härligt :) galopp bommar med 4 galopp språng mellan och sen tre hinder med 5-6 galoppsprång i mellan, gick faktiskt bra, jag är nöjd :)
fick tillbaka arbeten också, MVG på tränings planeringen och VG+ på hopparbetet, glad :D

Fick skjuts med mollsan in till stan, missade 4 tåget med en min typ :/ satt och väntade till 17.10 och märker då att de tåget är ersatt med buss, mindre roligt. men varm oboy och en bulle räddade resan ganska så bra. hemma i ljusdal vid 20.00 :/ tittade på robinsson och andra avenyn då innan det blev sängen. skönt att somna tidigt, eller ja ganska tidigt iaf.

28 Januari.
vilket väder det blivit igen, nu vill jag verkligen ha sommar med detsamma :) hoppade upp och åkte till tåget vid 7 med hopp om att det var buss så jag kunde åka hem igen, men otur som man har var det tåg så åkte till skolan ändå och inte gör mycket alls nu, skriver lite på arbetsliv och naturbruks uppgiften bara, trist.
men får sluta om vi vill, men jag sitter kvar med siri och åker med henne ut till stackbo vid 14 så får lite att göra i dag iaf, trevligt. sen blire lägenheten, måste nog städa. tycker att jag hela tiden skriver att jag ska städa men de blir ju aldrig. sen blir de tv hela kvällen och bara slappa (:

ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0